EhB Digital Communities

The LEAGUE

The League

Ons eigen IT-bedrijf. Studenten die naast de studies al reeds van in het begin een eerste bedrijfservaring willen, kunnen meewerken in The LEAGUE. Wij verzorgen professionele IT-services naar middelbare scholen.

Op deze manier dragen wij ons steentje bij aan de maatschappij, terwijl de studenten hun eerste bedrijfservaringen opdoen rond planning, communicatie, uitbouwen van IT-strategie en problemsolving.

EhB Gaming Community

Gaming Community EhB

Deze straffe gasten voorzien evenementen rond gaming. Op Freaky Friday worden game-avonden georganiseerd op de campus. Verder staat dit team ook in voor de organisatie van online games, waarbij zowel interne EhB teams als externe teams het tegen elkaar kunnen opnemen.

Ethical Hacking & Cybersecurity Community

Ethical Hacking & Cybersecurity Community, Ethical Hacking, Cybersecurity

Onze studenten organiseren Ethical Hacking & Cybersecurity evenementen op onze campus.