continuing education
Bij- en nascholing

Naschol­ing Junior Com­mu­ni­ca­tion Pro­fes­sion­al — variabel

Voor wie

Bachelors in het Communicatiemanagement die extra praktijkervaring willen verwerven.

Voor wie

Hoe ziet de opleiding eruit

Een afgestudeerde professionele bachelor in het Communicatiemanagement krijgt op deze manier de kans om via (een) extra stage(s) nog meer on-the-jobervaring op te doen in het zeer brede veld van de communicatiesector en zo met een sterker cv de arbeidsmarkt betreden.

Lesprogramma

Start: variabel

Stage van minstens 13 weken / 38-urenweek.

De stage kan pas aanvangen nadat tussen de EhB, het stagebedrijf en de student een geldig stagecontract werd ondertekend.  Dit contract kan pas afgesloten worden nadat de stagecoördinator van EhB/Communicatiemanagement de stageplaats evenals het takenpakket heeft goedgekeurd.

Waar heb je les

Stageplaats.

Studiekosten

Het inschrijvingsgeld bedraagt 150 euro.

Vereiste voorkennis

In het bezit zijn van het diploma Professionele Bachelor in het Communicatiemanagement van de Erasmushogeschool.

Inschrijven

Klaar om je in te schrijven voor deze bijscholing? Top!  Vanaf 24 juni 2023 kan je op deze pagina van start met je inschrijving. Je kan je inschrijving volledig online afronden, je kan langskomen op ons studentensecretariaat of tijdens onze volgende infodag.

• campus Bloemenhof
  • Zespenningenstraat 70, 1000 Brussel