Start academiejaar 2024-2025

start academiejaar

Hallo (toekomstige) studenten!

Het is bijna zover... het academiejaar 2024-2025 staat voor de deur, en we kunnen niet wachten om eraan te beginnen! 🎉 We willen ervoor zorgen dat je een knallende start hebt, dus hier vind je alles wat je moet weten om goed voorbereid te zijn.

Om te beginnen moet je goed nagaan op welke campus, in welk lokaal of aula, en op welke datum en uur je verwacht wordt. Dat doe je door je lessenrooster te raadplegen. Hoe doe je dat? Na je inschrijving ontvang je een mailtje met je login-gegevens (die komt binnen op je privé-mail). Daarmee kan je inloggen op je studentenplatform, waar je alle documenten en informatie kunt vinden. Je lessenrooster staat daar ook voor je klaar, zodat je direct weet hoe jouw week eruit gaat zien. Of, we maken je het even gemakkelijk, klik op de knop hieronder en voer je logingegevens in.

JE LESSENROOSTER

Wat staat er op de planning? Op de eerste dag(en) ontmoet je je medestudenten, docenten én ontdek je de campus. Spannend, toch? Je krijgt ook meteen een eerste blik op het vakkenpakket en hoe het academiejaar eruit gaat zien. Vergeet niet je eigen laptop mee te brengen als je die hebt! Heb je er geen? Geen zorgen, we leggen je op de eerste dag alles uit over de voorzieningen.

Wat moet je zeker meenemen?

• Je e-mail met je login en wachtwoord: Die heb je nodig om toegang te krijgen tot je studentenplatform.
  • Je glimlach en een goed humeur 😄: Een nieuwe start is altijd spannend, maar ook leuk!

Even recapituleren:

• Check op welke campus je verwacht wordt, welk lokaal of aula je moet zijn, en natuurlijk de exacte datum en tijd.
  • Voor de info over handboeken en cursussen kun je terecht op de intranetcursus van jouw opleiding via ons elektronische leerplatform, Canvas.
  • Zorg ervoor dat je op tijd bent op de dag dat we van start gaan!
  • Meer algemene info vind je hier.

We hebben er zin in! Wij kijken er enorm naar uit om jou te ontmoeten en samen een fantastisch academiejaar te beleven. Tot snel!

Team EhB