Inhuldiging Wonderlab

kleuterklas

Onze hogeschool maakt, samen met 8 Europese landen en 11 partners, deel uit van Communities for Sciences (C4S) dat volledig focust op inclusief wetenschapsonderwijs. Maar wat betekent dit precies? C4S wil wetenschapsonderwijs op een speelse manier tot bij die groepen brengen die hier doorgaans niet zo makkelijk toegang toe hebben.

Als onderdeel van dit project neemt onze school binnenkort het wonderlab in gebruik. Dit is een living lab waar onze studenten Kleuteronderwijs met Brusselse kleuters aan de slag gaan rond speels wetenschapsonderwijs. Daarnaast is dit ook een ontmoetingsplaats voor families en de buurt. Het wonderlab kwam tot stand in samenwerking met de sociaal-economische werkplaats Recyclart.

Om jullie kennis te laten maken met ons wonderlab, nodigen we jullie graag uit op de feestelijke inhuldiging:

Wanneer? 16 november 2021
Tijdstip? vanaf 16u
Waar?

Campus Kanal

Slotstraat 28 1000 Brussel

Laat je ons via onderstaand formulier even weten of je erbij kan zijn?

Schrijf je nu in: