Vertel'es: het persoonlijk verhaal in coaching

Campus Kanal (Aula 1)
Toegangsprijs

Vertel'es: het persoonlijk verhaal in coaching

Op 28 juni lanceert het kenniscentrum Urban Coaching & Education: Vertel 'es, het persoonlijk verhaal in coaching. Aansluitend presenteren de studenten van de opleiding Pedagogie van het jonge kind de resultaten van uit hun bachelorproef.

Vertel’es is het resultaat en slotstuk van een praktijkgericht wetenschappelijk onderzoek. Uit dat onderzoek blijkt dat opvattingen over educatie, de rol van coaching en het kindbeeld de manier beïnvloeden waarop we in relatie treden met kinderen, ouders en collega’s. Heel wat coaches en coördinatoren in het brede werkveld van de gezinsondersteuning, kinderopvang en buitenschoolse opvang handelen vanuit hun persoonlijk perspectief.

Vertel’es is een concept waarbij ingezet wordt op narratieve coaching. Bij narratieve coaching vertrekt men vanuit het belang van het persoonlijk verhaal voor de professionele ontwikkeling. Vertel’es wil de bewustwording rond professioneel handelen vergroten.

Voor wie?

Vertel ‘es richt zich tot pedagogisch coaches en ondersteuners, leidinggevenden, coördinatoren, docenten en geïnteresseerden die de kracht van verhalen voor professionalisering willen ontdekken.

Hoe?

Vanuit dialoog, ontmoeting en een sterke relatie faciliteert Vertel ‘es het exploreren van identiteit en eigen waarden door te reflecteren vanuit verhalen en narratieven.

Presentatie bachelorproeven

De studenten uit het derde jaar Pedagogie van het jonge kind presenteren de resultaten van hun onderzoek in het kader van hun bachelorproef. Laat je inspireren door de coachen, stadspedagogen en coördinatoren van morgen. Of ben je op zoek naar een vorm van coaching die zorgt voor duurzame verandering in de pedagogische praktijk? Schrijf je dan in voor het event via het formulier hieronder.

Ik schrijf me in voor:
Ik blijf graag op de hoogte van gelijkaardige events: