Tuinfeest EhB winnende foto fotowedstrijd

Terugblik op een geslaagd tuinfeest

Donderdag 5 juli 2018 kwamen de collega's van alle campussen van EhB afgezakt naar campus Kaai, waar net zoals vorig jaar 3 grote tenten schaduw boden voor een bijzonder zonnig tuinfeest.

De muziek werd deze keer verzorgd door studenten en oud-studenten van het Conservatorium, het betrof de 15-koppige salsaband Banda Bruselas, die de juiste muziek bracht bij deze heerlijke zomerse temperaturen. Een vijftal foodtrucks zorgden ervoor dat de aanwezigen niet op hun honger bleven. De hele namiddag werd er bijgepraat, KUBB of petanque gespeeld of gewoon van de zon genoten. DJ Flor Verdegem zorgde na de salsa voor de juiste ambiance.

Collega Dirk was enthousiast om de EhB-ballon te demonstreren (want echt opstijgen boven Brussel mag helaas niet). Tijdens het tuinfeest werden er twee duotickets verloot voor een vaart met de bewuste ballon. De eerste werd door een onschuldig, 3-jarig handje getrokken met als gelukkige winnaar Dagmar van STUVO, de tweede werd uitgereikt aan de winnaar van de fotowedstrijd en gaat naar Lorenz van Design & Technologie, voor de mooie foto boven dit blogartikel.

Wil je nog veel meer foto's bekijken? Klik dan hier door of kies voor de diashow via deze link.