Studenten Loreca

Studenten Loreca op "The World 50 Best Restaurants"

De voorbije week vond “The World 50 Best Restaurants” plaats. “The World 50 Best” is een wedstrijd waar de 50 beste restaurants ter wereld bekroond worden en tevens dé barometer voor wereldwijde gastronomische trends. En dit alles konden onze studenten van Logies-, Restaurant- en Cateringmanagement (Loreca) vanop de eerste rij beleven.

De tweedejaarsstudenten van Loreca draaiden namelijk vier dagen mee op de awardsceremonie van “The World 50 Best Restaurants 2021”, een prestigieuze internationale gastronomische wedstrijd. Dit topevent werd dit jaar voor het eerst gehost in Antwerpen. In het kader van het vak Eventmanagement uit het tweede jaar van onze graduaatsopleiding Loreca, werkten de studenten onder andere mee aan de opbouw, de catering en het hosten van de verschillende activiteiten. The World's 50 Best Restaurants creëert een fantastische kans om een ongelooflijke gemeenschap van chef-koks van over de hele wereld samen te brengen. Door de praktijkgerichte aanpak van de opleiding werden de studenten van het tweede jaar helemaal ondergedompeld in deze culinaire wereld en konden ze de internationale sfeer opsnuiven.