Studentenjob

Op zoek naar een studentenjob?

Als student sta je vaak niet stil bij je leven na de studentenperiode, logisch! Je wil 100% genieten van het studentenleven en Brussel ontdekken. Maar zoals iedereen weet kost studeren veel geld en die wekelijkse feestjes en consumpties zorgen voor hoge rekeningen. Een studentenjob kan je helpen om die extra centjes bij te verdienen en is een perfect opstapje als je later een vaste job zoekt.

Een studentenjob op Erasmushogeschool Brussel?

Schrijf je in via het online inschrijvingsformulier van Stuvo EhB en wij houden je op de hoogte van alle studentenjobs die we aanbieden op alle campussen van Erasmushogeschool Brussel. Dit kan gaan van onthaal bij het nieuwjaarsconcert tot het geven van rondleidingen in ons studentenhuis.

Externe studentenjobs via JOS

JOS staat voor JObStudentensysteem, een uniek project van de studentenvoorzieningen van de hogescholen en universiteiten van Brussel en Vlaanderen in samenwerking met de VDAB.

Als je ingeschreven bent, krijg je toegang tot de JOS-databank en tot een groot aanbod van studentenjobs ingevoerd door alle deelnemende onderwijsinstellingen, bedrijven en de VDAB.

Interessante link over je rechten en plichten als jobstudent: