Cursus- en handboekenverkoop

Als EhB-student bestel je al je boeken en cursussen in de webwinkel van Standaard Boekhandel. Opgelet: je kan enkel bestellen als je bent ingelogd met je Ehb-logingegevens voor CAS.

Tweedehands?

Boeken met een ISBN nummer mag je ook tweedehands aankopen. Op stubooks.be kan je een gratis profiel aanmaken en tweedehandsboeken aankopen/verkopen. Kijk zeker na of je het juiste handboek aanschaft. De eenvoudigste manier om dit te doen is door te controleren of de boeken hetzelfde uniek ISBN-nummer hebben. Indien het nummer niet identiek is, zijn er aanpassingen gedaan in het boek. Dit kan gaan van een nieuw hoofdstuk, tot het vervangen van foutieve informatie.

Studeer je aan het RITCS, dan kun je je studiemateriaal aankopen aan het onthaal in de A. Dansaertstraat 70 tijdens de openingsuren. Als student van het Conservatorium krijg je via het eigen studentensecretariaat meer info.

cursussen en handboeken