Open Device Lab

Het Open Device Lab biedt een breed gamma aan toestellen waarop je je applicatie of website kan testen. Als ontwikkelaar is het wegens de enorme diversiteit aan toestellen bijna onmogelijk om een representatief aantal zelf in huis te halen. Het Open Device Lab van de Erasmushogeschool Brussel biedt hier de oplossing en stelt een heel aantal smartdevices ter beschikking, niet alleen voor onze studenten maar ook voor gedreven ontwikkelaars.

Een heleboel toestellen zitten op een wand, andere zijn ter plekke uitleenbaar. Naast smartdevices hebben we ook nog een Open MediaLab met andere installaties, zoals een chromakey, belichtingsinstallatie, motion capture en meer.

Het Open Device Lab en het Open MediaLab zijn elke woensdag open van 13 tot 21u. Tijdens de vakantieperiodes neem je best op voorhand contact met ons op om te checken of de labs geopend zijn.

Studenten aan het werk in het Open Device Lab

Waar vind je ons?

Het Open Device Lab ligt op de campus Kaai van de Erasmushogeschool Brussel.

Nijverheidskaai 170
1070 Brussel

Vragen? Neem contact met ons op!