Sponsoring Final Show

Steun de studenten

Ontdek de meest innovatieve en verrassende projecten en eindwerken van onze studenten op onze jaarlijkse Final Show. Verwacht je terug aan een flitsende (hybride) online awardshow met een expositie op de campus. Deze show wordt telkens druk bekeken door studenten uit alle opleidingsjaren. 's Avonds volgt er een receptie voor werkveld en alumni.

Deze show en expositie wordt volledig door onze tweedejaarsstudenten gemaakt. Een uitgelezen moment om hen dus aan het werk te zien en met hen bij te praten.

Interesse om te sponsoren? Dat kan! Je bereikt er studenten uit het eerste, tweede en derde jaar in een toffe informele setting.

Sponsoringformules

Basis - €175

Logo op evenementenpagina, uitnodigingen en herinneringen. Duidelijke vermelding tijdens de show.

Premium - €250

Feature - €400

Groot logo op evenementenpagina, uitnodigingen en herinneringen. Duidelijke vermelding tijdens de show. Weergave van logo op start- en eindscherm (het beeld dat voor en na de live show getoond wordt). Een reclamespot van maximum 30 seconden of de presentator vertelt gedurende minstens 30 seconden over het bedrijf (tekst aan te leveren).

Extra: mailing - €150

Een bericht naar keuze (2 alinea’s en CTA) wordt in een e-mail en mededeling naar alle studenten van campus Kaai (meer dan 700) verstuurd uit naam van de school.

Sponsoring aanvragen

Sponsorformule