Sara Van Dycke

Lector, master in de educatieve studies en leerkracht lager onderwijs.

Sara Van Dycke, lector Erasmushogeschool Brussel, is master in de educatieve studies en leerkracht lager onderwijs. Ze was achtereenvolgens werkzaam in het lager onderwijs, in het volwassenenonderwijs en werkt nu als lerarenopleider voor secundair en lager onderwijs. Ze doceert er o.a. communicatie, inclusief onderwijs en differentiatie, groepsmanagement en drama. Ze coacht al jaren volwassenen in hun ontwikkeling als leerkracht. Naast haar job in het onderwijs is Sara ook actief als consulent voor toerisme Vlaanderen waar ze werkt als trainingsacteur bij communicatietrainingen en trainingen op maat aanbiedt, voornamelijk gericht op communicatie en presentatie. In haar vrije tijd maakt ze theater voor kinderen of speelt ze improvisatietheater. In haar actieve en speelse trainingen met de nodige diepgang brengt Sara mensen samen om op veilige wijze hun comfortzone te verlaten en zich verder te ontplooien.