Q-day 2024 - Programma

Q-day

Dag collega

Op donderdag 12 september 2024 organiseren de kwaliteitszorgcoördinatoren van het departement Mens en Maatschappij voor alle personeelsleden de Q-day.

Omdat de instellingsreview van 2024-2025 eraan komt, staan we hier uitgebreid bij stil. Onze keynotespreker dit jaar is Wouter Schelfhout, die als professor verbonden is aan de Universiteit Antwerpen, waar hij voorzitter is van de onderzoeksgroep Didactica. Ook organiseren we een tweede rondetafelgesprek, het uitgelezen moment om vragen te stellen en ideeën aan te brengen voor de instellingsreview. We ronden het voormiddagprogramma af met een toelichting over het departementale afsprakenkader en de indicatoren van het vierde strategische plan van de hogeschool. In de namiddag werk je samen met je team rond de kwaliteitscultuur die je wil creëren, overloop je de belangrijkste actiepunten en denk je samen toekomstgericht na.

Je woont de vergadering bij van de opleiding of dienst waarvoor je het grootste aanstellingspercentage hebt. In dat opzicht is het belangrijk dat je, zowel OP als ATP, aanwezig bent.

Inschrijven kan via het formulier onderaan, graag voor 23 augustus 2024.

Tijdstip
09u00 - 09u30Onthaal met koffie ☕Kanal - Foyer
09u30 - 10u30Keynote speech door prof. Wouter Schelfhout (Antwerp School of Education, Universiteit Antwerpen) Kanal - Aula's
10u40 - 10u50Muzikaal intermezzo, studenten KCB Kanal - Aula’s