Inschrijvingsformulier infoavond ouders | Departement Design & Technologie

Uw dochter of zoon startte onlangs één van onze opleidingen aan de Erasmushogeschool Brussel, Departement Design & Technologie.

Omdat we merken dat het voor ouders niet evident is om de weg te vinden in begrippen als leerkrediet, credits, studiepunten, toleranties, … organiseren we een infosessie waarin we u wegwijs maken in de structuur van het hoger onderwijs. Tegelijkertijd willen we u ook de voorzieningen die onze hogeschool biedt, voorstellen.

Deze infosessie zal plaatsvinden op woensdag 30 oktober 2019 om 19u00 op Campus Kaai (Nijverheidskaai 170, 1070 Brussel). Aansluitend is er de mogelijkheid om de docenten van het eerste jaar te ontmoeten bij een hapje en een drankje.

Uit praktische overwegingen vragen we u om in te schrijven voor deze infosessie. Inschrijven kan hieronder.

Met vriendelijke groeten,

Kristien Bruylandt
Plaatsvervangend Directeur Departement Design & Technologie

Statusbericht

Dit formulier is nog niet open voor inzendingen, kom op een later moment nog eens terug.