Innovatiecafé

​Opzet van de Innovatiecafés is om, telkens rond een specifiek thema, studenten, professionals en iedereen die ervoor open staat op een leuke manier kennis te laten maken met wat er vandaag gebeurt op het vlak van creativiteit, verandering en innovatie.

We nodigen telkens één centrale Keynote speaker uit en vullen die aan met een aantal andere ineterssante sprekers rond hetzelfde thema. Na afloop van de keynote is er een debat of een uitgebreide Q&A. De avond wordt afgesloten met een Networking Drink (enkel wanneer het evenement fysiek doorgaat uiteraard).

De Innovatiecafés zijn een initiatief van de Erasmus Hogeschool Brussel, afdeling Idea & Innovation Management, in samenwerking met Start It @ KBC.

Volgende event

Onze vorige edities

Koen De Vidts Innovatiecafé

14 december 2020

Koen De Vidts (bestuurder NewB)

NewB, de 'onmogelijke' geboorte van een alternatieve en coöperatieve bank

19 november 2020

Sihame El Kaouakibi (Parlementslid)

Nextgenity als driver voor maatschappelijke innovatie

14 november 2018

Dirk Schyvinck (Auteur)

Wat als we straks 100 worden? De uitdagingen van een lang leven

19 februari 2018

Pieter Timmermans (Gedelegeerd bestuurder VBO)

Ondernemen en ondernemerschap: hoe begin je eraan?