Hoe kunnen wij jouw vereniging of school sponsoren?

Laten we een kat een kat noemen: als hogeschool willen wij ons graag bekend maken bij de jeugd! Bijvoorbeeld bij jongeren die wekelijks naar de jeugdbeweging trekken. Of bij hun leiding, die zich engageert om alle activiteiten week na week in goede banen te leiden. Ook scholen en de activiteiten van zesdejaars kunnen rekenen op steun.

Om jullie hierin te steunen geven wij je de mogelijkheid om sponsoring aan te vragen. Heb je een fuif, een eetfestijn, een activiteit waar je ons zichtbaarheid kunt geven, en waar wij jou kunnen steunen, laat het ons weten via onderstaand formulier.

We bekijken elk dossier apart of het voor ons interessant is qua regio en opkomst en reageren dan snel met een antwoord.

Wil je eerst nog een vraag stellen? Mail dan naar dorien.brouwer@ehb.be

Vul onderstaand formulier in

sponsoring