Digitale infosessie voor organisaties en hun HR-verantwoordelijken

stagiaires aan de slag
Infomoment
,
tot
Waar?
online infosessies, de link volgt in augustus

Het onderwijs aan de hogescholen is praktijkgericht, dat wist u natuurlijk al. Want dat onze studenten enthousiast zijn om de handen uit de mouwen te steken, is een understatement. Steeds meer leervormen spelen daar op in – maar weet u eigenlijk wat zij voor u kunnen betekenen? Daarnaast wil u of uw collega misschien de omgekeerde beweging maken en weer achter de schoolbanken kruipen, maar hoe pak je dat dan weer aan?

Tijdens een reeks digitale infosessies op donderdag 3 september van 16u tot 17u30  willen we al uw vragen beantwoorden over de samenwerkingen die mogelijk zijn tussen uw organisatie en onze graduaten en de professionele bachelors.

Wat kan er zoal een woordje uitleg gebruiken:

• De ene keer hebben we het over stages, de andere keer over werkplekleren. Maar wat is precies het verschil?
  • Welke vacature is geschikt voor een graduaatsdiploma, voor een professionele bachelor of voor een master?
  • De graduaten van EhB, kent u ze al? We stellen ze graag aan u voor.
  • Voor welk nascholingsaanbod kunnen mijn collega’s bij EhB terecht?
  • Wat past in het kader van opleidingsverlof en hoe vraag ik dat aan?

Allemaal zaken die we beantwoorden in korte digitale sessies, waarbij we u uiteraard de kans geven om ook uw persoonlijke vragen te stellen.

Voor wie?

Organisatie is een vaag begrip... Wij denken concreet aan HR-medewerkers, afdelingshoofden, diensthoofden, KMO-directies, stagementoren, en allerhande medewerkers binnen grote en kleine bedrijven die graag jongeren helpen bij hun opleiding en steeds proactief op zoek gaan naar jong talent.

Interesse om op de hoogte te blijven? Vul alvast onderstaand formulier in, we contacteren u dan nog eens eind augustus.

Ja, informeer mij over de infosessies op 3 september

Statusbericht

Dit formulier is nog niet open voor inzendingen, kom op een later moment nog eens terug.