medialab.brussels

fablab     medialab     podcastruimte     uitleendienst     activiteiten     contact     Tarieven

Welkom bij Medialab.Brussels!

Een ontmoetingsplaats voor creativiteit en technologie in Brussel. Een open maakplaats waar jong en oud de handen uit de mouwen kunnen steken, technologieën kunnen verkennen en kunnen deelnemen aan begeleide workshops.

Bij ons is iedereen welkom, of je nu een leraar bent die met zijn klas wil bijleren, een student met een creatief concept of een beginnende ondernemer op zoek naar ruimte om te experimenteren. Iedereen die ideeën en concepten wilt omzetten naar tastbare producten is hier thuis.

LEDwall

In ons Fablab vind je geavanceerde faciliteiten, waaronder een lasercutter en een 3D-printer, terwijl ons Medialab uitgerust is met een indrukwekkende LED-wall en een professionele green screen. Voor degenen die hun stem willen laten horen, hebben we een volledig uitgeruste podcastruimte incl. kenniscliproom beschikbaar. Bovendien bieden we een uitleendienst aan, zodat je toegang hebt tot een breed scala aan materialen en apparatuur om jouw creatieve visies tot leven te brengen.

Ontdek alle mogelijkheden van Medialab.Brussels!

Hoe starten?

Een reservatie maken is eenvoudig en snel.

Wil je gebruik maken van onze faciliteiten?
  • Extern: Stuur een mailtje naar medialab@ehb.be of vul het aanvraagformulier in.
    Geldende tarieven kan je hier terugvinden.
  • Ben je student of leerkracht aan de EhB? Reserveer je spot via time edit.
Wil je materiaal uitlenen?

Gwendolyn Vander Putten
medialab@ehb.be

3Dprinter
T-shirt printen