Mentaal welzijn

Je studententijd zou de leukste tijd van je leven moeten zijn. Maar voel je je niet goed in je vel? Of heb je vaak stress en weet je niet waar je moet beginnen om dingen eens aan te pakken? Waar kan je dan terecht?

Op deze pagina wijzen we je de weg naar gepaste hulp via onze studentenbegeleiders en onze externe partners. Je kan hier ook terecht voor tips en nuttige links naar websites en online zelfhulptools. Daarnaast organiseren we gratis infosessies en groepstrainingen rond thema's als stress, perfectionisme, zelfvertrouwen en uitstelgedrag. Neem dus gerust een kijkje en schrijf je in voor de sessies die jou interesseren!

Vind je in ons aanbod niet meteen waar je naar op zoek bent? Surf dan zeker eens naar de website van Moodspace. Een nieuwe plek voor studenten vol betrouwbare info, tips en zelfhulp om emotionele problemen het hoofd te bieden.