Info voor alumni Design, IT en technologie

Toegepaste Informatica

Het loont zeker de moeite om lid te worden van de LinkedIn-groep van het departement Design & Technologie (Erasmushogeschool Brussel – Departement Design & Technologie). Je kan er je professioneel netwerk verder uitbouwen en contact houden met andere alumni en docenten.

Ook via andere sociale media (Facebook, Twitter, …) zijn en blijven we actief. Blijf op de hoogte van onze evenementen via de kanalen van zowel de opleiding als het departement. Je bent op onze activiteiten als alumnus nog steeds van harte welkom!

Indien je wenst verder te studeren, zijn er diverse mogelijkheden. Via een programma van 90 studiepunten (3 semesters) kun je een extra bachelordiploma in de Multimedia & Communicatietechnologie (Multec) behalen. Ook aan andere instellingen zoals de Vrije Universiteit Brussel zijn er mogelijkheden, bv. richting een Master in de Informatica.

Een interessante website voor vacatures is https://www.ictjob.be/nl/. Hou ook deze twitteraccounts in de gaten: @ictvac en @IT_Jobs_Belgium.

Alles over onze eigen navormingen vind je terug op Levenslang Leren.

Multimedia & Creative Technologies (nieuwe naam Multimedia- & Communicatietechnologie)

Ook op Facebook zijn we aanwezig met Multec. Via onze sociale media kan je de events van het departement Design & Technologie blijven volgen. Als alumnus ben je op onze activiteiten nog steeds van harte welkom! Op woensdag, tussen 13u en 21u, ben je van harte welkom om de tools te gebruiken in het Fablab.

Alles over onze eigen navormingen vind je terug op Levenslang Leren.