Campus Bloemenhof

Stadscampus in hartje Brussel

Welkom op campus Bloemenhof. Onze gezellige stadscampus vlakbij de Dansaertwijk in hartje Brussel.

• Aan het toffe Bloemenhofplein
  • Met leuk groot dakterras met prachtige view
  • Groot studielandschap
  • Gezellige studentenresto met broodjes, soep enz.
  • Koffiebars, winkels, resto’s op wandelafstand
  • Vlot bereikbaar met trein, tram, bus, fiets en step

Ontdek de omgeving rond campus

Onze opleiding Toerisme- & Recreatiemanagement stippelden een leuke route uit om de omgeving rond onze campus te ontdekken.

Vlot naar de campus

Met de trein

De campus is zeer vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

• Vanaf Brussel-Noord: neem Tram 3 of 4 tot aan Anneessens of Beurs. Nadien 5 min stappen
  • Vanaf Brussel-Centraal: 15 min wandelen over de Grote Markt en langs de Beurs of neem Metro 1 of 5 tot aan Sint-Katelijne en stap daarna 9 min.
  • Vanaf Brussel-Zuid: neem Metro 1 of 5 en stap af aan halte Sint-Katelijne en wandel daarna 9 min.
Met de fiets

Voor minder dan € 40/jaar heb je al een Villo!-abonnement. Tegenover onze campus heb je een parkeerstation voor deze handige stadsfietsen.

Met de auto

Parkeren kan in de betalende parkeergarages in de buurt.

• Adres: Zespenningenstraat 70, 1000 Brussel
  • Check Google Maps of via de bereikbaarheidsfiches (plan of tekst).

Studie- en trajectbegeleiding

Hulp nodig van een studiebegeleider of trajectbegeleider? Hilde, Tine, Linda, Céline, Chris, Hilde en Isis staan voor je klaar. Wil je een gesprek? Plan een afspraak.

Studentensecretariaat

Het studentensecretariaat vind je op campus Kanal en is elke dag geopend van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00.