Elke student een laptop

Voor je opleiding beschik je over een eigen laptop. Tijdens werkcolleges, ateliers en projectwerk werk je aan praktijkgerichte opdrachten en tijdens de hoorcolleges volg je op een interactieve manier de lessen mee op je eigen computer. Je hebt altijd en overal je documenten en cursusmateriaal ter beschikking, samenwerken met je medestudenten en docenten verloopt elektronisch.

Elke student een laptop

Heb je nog geen laptop?

Als je nog geen laptop hebt, dan kun je er één via de commerciële partner van de hogeschool aankopen. Bekijk daarvoor het aanbod op de website van onze partner. Onze partner geeft een mooie korting en een bijkomende garantie. Zo ben je altijd verzekerd van een werkend toestel. Het departement kan indien nodig ook voorzien in een tijdelijk vervangtoestel.

CHECK ONS AANBOD HP en Lenovo laptops

Voor Apple Macbook toestellen verwijzen we je door naar een online shop naar keuze. Apple lanceert normaal jaarlijks een 'Back to School' actie die loopt van ongeveer de tweede week van juli tot midden oktober.

Heb je al een laptop?

Beschik je al over een laptop of wil je die zelf aankopen?  Kijk dan zeker na of die voldoet aan de minimumspecificaties van jouw opleiding.

• Ga naar www.ehb.academicshop.eu/ en klik op de naam van je opleiding.
  • Noteer de specificaties en let zeker op dat volgende zaken overeenkomen:
    • Processor
    • Intern RAM-geheugen
    • Opslagcapaciteit
    • Besturingssysteem (Windows of Mac)

Via de website kan je ook een laptop huren.

Laptopproject EhB

Kan je financieel geen laptop aankopen?

Lukt het financieel niet om een laptop aan te kopen? Neem dan zeker contact op met STUVO, ze bekijken samen met jou welke oplossingen er mogelijk zijn. Maak hier een afspraak bij de sociale dienst.

Heb je nog vragen hieromtrent? Mail gerust naar onze dienst centen voor studenten.