webinar en podcast werkplekleren

Podcast: de meerwaarde van onze studenten voor jouw organisatie

In november 2020 organiseerden wij een webinar over het werkplekleren in onze graduaatsopleidingen. Om deze informatie breder te kunnen verspreiden, hebben we een en ander herleid tot een korte, informatieve podcast.

In een klein kwartier vertellen we wat onze studenten voor jou kunnen betekenen – en omgekeerd natuurlijk: waarom wij jullie zo nodig hebben. Wij hopen dat je er met plezier naar luistert en er wat van opsteekt, natuurlijk!

Nog nooit met ons samengewerkt en heeft de podcast je goesting gegeven? Top! Deel je stageplaats of vacature met ons via ehb.be/career-center en geef onze studenten de kans om bij jou aan de slag te gaan. Of neem contact op via de individuele opleidingspagina’s op onze site (klik op 'Info voor partnerbedrijven').

Je bent niet zomaar een stageplaats, je bent ook zoveel meer dan dat!

Sophie Coomans
stagecoördinator en trajectbegeleider (campus Diest)