Internationale uitwisselingsprogramma's

De Erasmushogeschool Brussel biedt studenten en docenten de kans om een internationale ervaring op te doen door deel te nemen aan verschillende mobiliteitsprogramma's. Aan EhB gaan jaarlijks zo'n 150 studenten en 40 docenten naar het buitenland.

Erasmus+ en veel, veel meer

De meeste mobiliteit vindt plaats in het kader van het Erasmus+-programma.

Daarnaast participeert de EhB ook in verscheidene andere programma's:

Meer details over elk van de programma's: een stappenplan en deadlines voor het aanvragen van de beurzen vind je op het leerplatform Canvas.

Na je studie naar het buitenland

Ook als pas afgestudeerde kan je nog naar het buitenland. Miste je de kans tijdens je studies of heb je zin in een bijkomende buitenlandervaring om extra troeven aan je cv toe te voegen: interculturele vaardigheden aanscherpen, talenkennis uitdiepen, een andere (werk)cultuur ervaren ... bekijk dan zeker deze mogelijkheden

Internationale strategie

Onze internationale strategie m.b.t. tot mobiliteit is uitgeschreven in het Policy Statement. En op basis van dat document heeft EhB het Erasmus Charter for Higher Education verkregen voor de periode 2014-2020.