Voordelen voor EhB-alumni

De EhB-bibliotheken

Als alumnus van de EhB kun je zonder problemen onze bibliotheken bezoeken. Vraag ter plaatse naar de uitleenvoorwaarden.

Korting op Sanoma magazines

WAT?

Als alumnus van de EhB heb je recht op 10% korting op een abonnement van uitgever Sanoma Magazines Belgium
Sanoma heeft hebben een waaier aan home & déco magazines die zij ons aan een voordelig tarief aanbieden. Mail dorien.brouwer@ehb.be voor de kortingscode en vervolgens kun je je bestelling plaatsen op deze site.

HOE?

Korting op Roularta magazines

WAT?

Als alumnus van de EhB krijg je korting op een selectie van de magazines uitgegeven door Roularta.  Het gaat om Knack, Trends, Sport/Voetbalmagazine, Bodytalk, grande, Ik ga bouwen/renoveren, Royals en Nest.

HOE?

Via deze webpagina van Roularta kun je het abonnement bestellen.

Aan studententarief eten in onze studentenresto's

Als alumnus van de EhB  kan je in onze eigen studentenrestaurants genieten van de maaltijden, broodjes en andere lekkernijen aan studententarief.

Korting bij Cinema RITCS

Met ongeveer zestig vertoningen per jaar, vakkundig ingeleid door filmmakers, cinefielen of andere voorname gasten is Cinema Ritcs de place-to-be voor wie onze passie voor het witte doek deelt. De meeste voorstellingen starten om 19u en maandag is een vaste waarde. Een ticketje kost 4€, maar slechts 2€ met CJP-kaart, studentenkaart of verklaring dat je alumnus bent van de Erasmushogeschool Brussel (bewijs van inloggegevens kan gevraagd worden). Voordelige meerbeurtenkaarten zijn verkrijgbaar in het infopunt van het Rits Café, van ma tot do van 17 tot 19u.

Voor meer informatie en de programmatie kan je terecht op de Facebookpagina van Cinema RITCS

Voordelen @ VUB

WAT?

Als alumnus van de EhB laat onze associatiepartner de Vrije Universiteit Brussel, je genieten van een aantal voordelen op en rond de campus:

Je geniet van het studententarief in het freeflow restaurant van de universiteit. Met de pas kan je ook tegen voordeeltarief registreren in de bibliotheek, zodat je de gebruiks- en uitleenfaciliteiten van de universitaire bibliotheek verder kan gebruiken.

UPV-aanbod

Dankzij de samenwerking met het UPV-aanbod zijn er nog andere interessante evenementen waaraan je kan deelnemen. Wanneer je deelneemt aan activiteiten georganiseerd in samenwerking met UPV, kan je genieten van een prijsvermindering. Dit is meestal 5 euro verschil, bij grote bedragen 10 euro. Het lidmaatschap biedt trouwens nog andere voordelen. U krijgt toegang tot cursussen in samenwerking met her- en bijscholing.

OSB

Ook het aanbod van OSB, de Oud-Studentenbond (VUB), staat open voor alumni van EhB.  Om u in te schrijven (en de prijs te kennen) check www.osb.be of contacteer info@osb.be. Je geniet van een verlaagde deelnameprijs aan korte postacademische en professionele vorming, via het Instituut voor Post-academisch Vorming van de Vrije Universiteit Brussel en de Oudstudentenbond.
Je krijgt 15% korting op alle uitgaven van VUBPress, indien je boeken bestelt via de website www.vubpress.be.
Je kunt aan studentenprijs deelnemen aan de activiteiten van het UPV (Uitstraling Permanente Vorming.

De EhB is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de voordelen die wij namens commerciële partners mogen aanbieden.