studenten Brik in Brussel

Deel jouw Brusselse verhaal met Brik

Wat zorgt of zorgde voor een meerwaarde tijdens jouw studententijd in Brussel? Welke ervaringen hebben een impact gehad? Brik start een campagne waarin we ze studenten aan het woord laten om hun eigen verhaal te vertellen. Opnames gaan door in de week van 25 tot 29 juni 2018.  Deze ‘testimonials’ gebruiken ze dan voor een campagne in Vlaanderen, Brussel en online.

Ook aan EhB zoeken we mee naar grote én kleine verhalen uit jullie dagelijks leven. Heb jij zin om je verhaal of verhalen te delen, lees dan vooral verder.

Vertel je verhaal voor de camera

Wat zoeken we:

• 2 EhB'ers (een student, een oud-student of een medewerker).
  • Deadline: einde mei
  • De persoon is (liefst) beschikbaar in de week van 25 tot 29 juni 2018
  • Profiel: je hebt een een hart voor Brussel, en je wil vertellen over je ervaringen. Dat verhaal mag kritisch zijn, maar 't moet wel uiteindelijk een meerwaarde voor je betekend hebben.

Voorbeelden, om je een idee te geven: het kan gaan over kleine verhalen (bv. lief kwijtgeraakt aan kotgenoot, nieuw lief gevonden op Brussel Brost), grote verhalen (moeite met centen, maar dankzij subsidie toch kunnen studeren, eigen startup begonnen en nu manager van Coca Cola), banale verhalen (verslaafd aan de hamburgers van chez Ali), relevante verhalen (hand geschud van Angela Merkel tijdens stage) …

Ja, ik stel me kandidaat!

Klik hier om je aan te melden!

Brik – Student in Brussel is de servicedesk voor stadstudenten en de Nederlandstalige hogeronderwijsinstellingen in Brussel: Erasmushogeschool Brussel, VUB, Odisee, LUCA School of Arts en KU Leuven (campussen in Brussel). Je kan bij hen terecht voor vragen of tips over huisvesting, mobiliteit, studeren en het stadsleven in Brussel.