Doe mee aan de EhB-fotoshoot

EhB-fotoshoot

Zin om EhB mee op de kaart te zetten? En altijd al eens willen meedoen aan een fotoshoot? Hieronder vind je alle stappen om je als model op te geven tegen vergoeding. De foto's brengen het studentenleven in Brussel (rond de campussen) in beeld. We verwachten geen ervaringsdeskundigen en alles zal zeer spontaan verlopen. Het is zelfs mogelijk om voor/tijdens de fotoshoot eigen inbreng te geven over toffe locaties on en off campus. De foto's worden gebruikt op de website, social media (bv. blogs) en folders van EhB.

• Wanneer: van 16u tot 18u op donderdag 26 oktober
  • Aanmelden tot 13/10: mail naar lauren.wouters@ehb.be
  • In je mail: naam, gsm-nummer, leeftijd, studierichting, foto van jezelf
  • Wij zoeken ongeveer 5 personen
  • Goede verloning als jobstudent (4 uren - €12/uur) + ontvangen van je portret

Het verloop zal afhangen van het weer, aangezien het vaak buiten is. We verwachten dat je dit moment voorlopig vrijhoudt. Na selectie, communiceren we de locatie en verwachten we je 15 min. op voorhand.