Samen de stad maken

100 jaar sociaal werk

Kom naar ons slotevent van 100 jaar Sociaal Werk op 6 oktober 2022

Dit jaar bestaat onze opleiding Sociaal Werk 100 jaar! Een rijkgevuld parcours dat startte onder de naam Arbeidershogeschool, later evolueerde tot het H.I.S.K.W.A. en vandaag deel uitmaakt van de Erasmushogeschool Brussel. We zijn ons feestjaar ingegaan met een meer dan geslaagde online nanoconferentie en eindigen doen we met een feestelijke afsluiter waarop we je graag verwelkomen.

Slotevent @ Zinnema (Veeweydestraat 24-26, 1070 Anderlecht)

Verwacht een gevarieerd en boeiend programma met geëngageerde en inspirerende stemmen, doorspekt met verrassende interventies, gevolgd door een smakelijke en muzikale avond.

16u00: Ontvangst
16u30: Sociaal werk in Brussel anders bekeken

Met bijdragen van onder meer Nora Mahammed (coördinator Het TheaterFestival en oud-student), Eric Corijn (cultuurfilosoof, socioloog, activist en oud-docent) en ervaringsdeskundigen van Vrienden van het Huizeke vzw (armoedebestrijding in Brussel) en Maks vzw (sociale economie in Kuregem), afgewisseld met een paar leuke tussenkomsten.
18u00:

Netwerkmoment met een drankje en hapje

Wij trakteren jullie graag op een glaasje. Via één van onze Brusselse partners in de sociale economie bieden we ook versterking voor de interne mens tegen een zacht prijsje waarmee we hun werking kunnen ondersteunen.
20u00:

Feestelijke avond met een live band en dj’s

Met een concert van de onweerstaanbare TK RUSSELL, waarna DJ Billy June tot laat in de avond plaatjes draait.

U kunt nu intekenen op de verschillende programmaonderdelen, en uw maaltijd bestellen via het formulier hieronder:

Schrijf je in

Oudstudent
Bestel hier je maaltijd (ter plaatse betalen)

Met steun van IMD Brussel

Huis van de mens