Communicatie, media en talen
De goede verstandhouding tussen een werknemer en een klant, of tussen de werknemers onderling, of tussen directie en personeel loopt vast. Het conflict escaleert zelfs…
Hoe geraak je daar nog ooit uit? Hoe start je als communicatieprofessional een constructieve, democratische dialoog met alle partijen? Ieder standpunt is gelijk, er zijn geen winnaars en verliezers .
Tijdens deze 1d of 2d training raak je aan de hand van concrete casussen uit de eigen praktijk bewust van je eigen waarden, patronen en referentiekader en dat van de andere (n) en ontdek je welke factoren conflicten in de hand werken.
Management, economie en toerisme
De goede verstandhouding tussen een werknemer en een klant, of tussen de werknemers onderling, of tussen directie en personeel loopt vast. Het conflict escaleert zelfs…
Hoe geraak je daar nog ooit uit? Hoe start je een constructieve, democratische dialoog met alle partijen? Ieder standpunt is gelijk, er zijn geen winnaars en verliezers .
Tijdens deze 1d of 2d training raak je aan de hand van concrete casussen uit de eigen praktijk bewust van je eigen waarden, patronen en referentiekader en dat van de andere (n) en ontdek je welke factoren conflicten in de hand werken.
Gezondheid, voeding en labo
De goede verstandhouding tussen zorgvrager en zorgverstrekker , of tussen zorgverleners onderling, of tussen directie en zorgverstrekkers loopt vast. Het conflict escaleert zelfs…
Hoe geraak je daar nog ooit uit? Hoe start je in de zorgsector een constructieve, democratische dialoog op met alle partijen? Ieder standpunt is gelijk, er zijn geen winnaars en verliezers .
Tijdens deze 1d of 2d training raak je aan de hand van concrete casussen uit de eigen praktijk bewust van je eigen waarden, patronen en referentiekader en dat van de andere (n) en ontdek je welke factoren conflicten in de hand werken.
Onderwijs en pedagogie
De goede verstandhouding tussen je leerlingen of studenten, of tussen een student en een leerkracht, tussen leerkrachten onderling of tussen directie en zorgverstrekkers loopt vast. Het conflict escaleert zelfs…
Hoe geraak je daar nog ooit uit? Hoe start je in het onderwijs of de pedagogische sector een constructieve, democratische dialoog op met alle partijen? Ieder standpunt is gelijk, er zijn geen winnaars en verliezers .
Tijdens deze 1d of 2d training raak je aan de hand van concrete casussen uit de eigen praktijk bewust van je eigen waarden, patronen en referentiekader en dat van de andere (n) en ontdek je welke factoren conflicten in de hand werken.