machine learning
Bij- en nascholing

Machine Learn­ing

Interesse in deze opleiding?

Voor wie

• Voor studenten die geen bachelor diploma hebben maar toch een basiskennis Machine Learning willen opdoen als ze een voorkennis hebben in Data Science.
  • Software en AI-ingenieurs die meer willen bijleren over het werken met en het creëren van machine learning modellen

Voor wie

Hoe ziet de opleiding eruit

We gaan dieper in op de kern van AI: machine learning. We behandelen regressie en classificatie, onderzoeken de werking van neurale netwerken, deep learning, genetische algoritmen, clustering enz. We leren modellen trainen met behulp van bestaande libraries en hierbij rekening te houden met de beperkingen van de dataset waar we van vertrekken.

Hoe heb je les?

Hybride, de student kan zelf kiezen om de les op campus of online mee te volgen.

Deze navorming start in december 2024 en loopt over 4 dinsdagen.

Na je studie

Attest

Na het beëindigen van deze opleiding ontvang je een bewijs van deelname.

Waar heb je les

Campus Kaai

• In Anderlecht
  • Brussel is het kloppend hart van de IT- en multimedia-industrie
  • Vlakbij station Brussel-Zuid
  • IT-campus: medialab / fablab / design lab / netwerklab
  • Kunst-campus: musical, theater en drama
  • Leuke studentenresto met warme maaltijden, broodjes, salades, soepen enz
  • Groene ruimte om buiten te zitten
  • Vlot bereikbaar met trein, metro, fiets, step
  • Grote parkeerruimte

Contact:

Openingsuren studentensecretariaat:

• Maandag tot vrijdag
  • 9u tot 17u

Studiekosten

Het inschrijvingsgeld bedraagt 780 euro.  Na inschrijving ontvang je een factuur.

Infodagen

We zwieren op verschillende momenten tijdens het jaar de deuren van onze campussen open. Je bent dan welkom voor een toffe babbel met docenten en studenten, een rondleiding op campus, een inkijk in cursussen en je inschrijving.

• Zaterdag 4 mei van 10u tot 13u
  • Zaterdag 29 juni van 10u tot 15u
  • Zaterdag 7 september van 10u tot 15u
  • Woensdag 11 september van 17u tot 20u

Check altijd deze pagina voor last-minute wijzigingen. Wil je op de hoogte gehouden worden van al onze events? Laat dan je gegevens achter.

Vereiste voorkennis

We verwachten van jou een basiskennis programmeren.

Inschrijven

Klaar om je in te schrijven voor 'Machine Learning'? Top!  Op deze pagina kan je van start met je inschrijving.  Je kan je inschrijving volledig online afronden, je kan langskomen op ons studentensecretariaat of tijdens onze volgende infodag.

• campus Kaai
  • Nijverheidskaai 170