EHBO bij kinderen en baby's
Bij- en nascholing

EHBO bij kinderen en baby’s

Voor wie

Ga je regelmatig babysitten? Ben je leider, animator of monitor in de jeugdbeweging, speelpleinwerking, of elders? Dan is een goede kennis over eerste hulp bij ongevallen erg belangrijk.

Voor wie

Hoe ziet de opleiding eruit

De juiste kennis en technieken, kunnen erger voorkomen of misschien zelfs een leven redden.
Na deze workshop weet je perfect wat je moet doen als je tijdens het babysitten EHBO moet toepassen. Je weet wat je moet doen bij verstikking, stuipen, verbranding, verdrinking, vergiftiging,... van een baby en kind.

Lesprogramma

Deze navorming gaat door in het voorjaar van 2025 en duurt 3 uur.

Na je studie

Attest

Attest van de opleiding wordt voorzien.

Waar heb je les

Campus Jette

• In het groene Jette (Vlakbij Laarbeekbos)
  • Brussels Health Campus (samen met VUB en UZ Brussel)
  • Medische campus: eigen simulatiecentrum
  • Leuke studentenresto met broodjes, salades, soep & snacks
  • Fitness vlakbij
  • Vlot bereikbaar met trein, bus, tram, fiets, step
  • Voldoende parkeerplek
  • Groene buitenruimte

Contact:

Openingsuren studentensecretariaat:

• Elke werkdag open van 8u tot 17u. Op vrijdag gesloten vanaf 16u.

Studiekosten

Het inschrijvingsgeld bedraagt 30 euro.

Vereiste voorkennis

Deze bijscholing richt zich naar oa. jongeren die regelmatig babysitten, leiders, animatoren of monitoren in de jeugdbeweging, speelpleinwerking of elders. Want specifiek voor hen is een goede kennis over eerste hulp bij ongevallen erg belangrijk.

Inschrijven

Klaar om je in te schrijven voor 'EHBO bij kinderen en baby's'? Top!  Vanaf juni 2024 kan je op deze pagina van start met je inschrijving.  Je kan je inschrijving volledig online afronden.

• campus Jette
  • Laarbeeklaan 121