Groepstraining 'Bouwen aan je zelfvertrouwen'

Campus RITCS
Toegangsprijs

Inschrijven vanaf sept 2023

Denk je soms ook wel eens: 'anderen gaan dat kunnen, maar ik niet', 'ik durf dat niet', 'ik ga die toch weer teleurstellen', 'die zal mij wel niks vinden'. Je bent hier niet alleen in. Als je dit af en toe voelt, geen zorg iedereen kent dat gevoel. Als je dit vaak of zelfs altijd voelt, dan kan dat zwaar doorwegen op je gemoed en je levenskwaliteit.

In deze workshop gaan we adhv zeven pijlers in de wetenschap van zelfvertrouwen aan de slag met je onzekerheid en je zelftwijfel. Je gaat tijdens de workshop en daarbuiten oefenen met praktische tools om je zelfbeeld een boost te geven en je weer beter in je vel te voelen.

Praktische informatie:

Locatie: Campus RITCS, Antoine Dansaertstraat 70, 1000 Brussel

Data: De groepstraining is verdeeld over drie sessies

• Do 16 november 2023, van 18u - 20u én
  • Do 23 november 2023, van 18u - 20u én
  • Do 30 november 2023, van 18u en 20u

Kostprijs: Gratis

Inschrijvingsvoorwaarden:

• Inschrijven is verplicht en kan vanaf september 2023
  • Max 12 deelnemers, nadien kom je op reservelijst
  • Gratis, maar je inschrijving betekent wel een engagement om alle drie de sessies aanwezig te zijn!
fdqsd

Lesgeefster: Stefanie Barigand (Therapeutisch Centrum Vijfhoek)

Stefanie is heel open, luistert aandachtig, brengt de groep in actie en creëert verbondenheid. Ik voelde me direct op mijn gemak. Haar aanpak is super motiverend en geeft mij een veilig gevoel om mijn verhaal te vertellen.

Student

Ik voelde me veilig genoeg om mijn verhaal te doen en Stefanie had een super motiverende werking.

Student