e-learning

Word boekhouder via e-learning!

Je hebt een gezin, een job of beide? Is voor het jou niet mogelijk om op vaste tijdstippen lessen te volgen? Toch wens je een opleiding graduaat in Accounting Administration te volgen?

Dit kan en dan ben je bij Erasmushogeschool Brussel aan het juiste adres!

Opleiding in 100% e-learning

We bieden de volledige opleiding ook in afstandsleren aan. Dit betekent dat we geen verplichte klassikale lessen organiseren. Je studeert van thuis uit of van waar je wil. Het maakt dus ook helemaal niet meer uit of je in de buurt van campus woont.

Afstandsleren betekent helemaal niet dat je aan jouw lot wordt overgelaten. Integendeel. Alles gebeurt onder begeleiding van ervaren coaches, die jou via het elektronisch leerplatform opvolgen en feedback geven. Het lesmateriaal is beschikbaar op dat leerplatform. Om zoveel mogelijk leerstijlen aan te spreken worden de thema’s op diverse manieren uitgewerkt, o.a.:

• ingesproken diapresentaties
  • korte uitgeschreven instructies
  • illustraties met videofragmenten
  • ingesproken oplossingen van oefeningen
  • discussiefora tussen studenten onderling en met de coach
  • opdrachten met feedback via het leerplatform
  • onlinetesten waarop je automatisch feedback krijgt, zodat je zelf kan evalueren of je de leerstof voldoende beheerst
  • digitale proefexamens
  • vrijblijvende digitale contactmomenten

Een opleiding volgen via het leerplatform voorzien van een doordachte tijdsplanning maar zonder verplaatsingen of verplichte aanwezigheden? Het bestaat bij EhB! Een steeds grotere groep studenten, verspreid over het hele land, kiest met succes voor deze weg.

Vragen?

Meer informatie nodig? Bekijk de opleidingspagina of vraag een individueel gesprek aan bij onze trajectbegeleider Sophie Coomans