Career Launch 2021

Career Launch 2021 Powered by TheValueChain

Het departement Gezondheidszorg, Design & Technologie van de Erasmushogeschool Brussel organiseert op dinsdag 2 maart 2021 zijn jaarlijkse job- en toekomstbeurs: Career Launch 2021! 
 
Met dit event willen we een brug bouwen tussen onze opleidingen en het werkveld, én willen we onze studenten de gelegenheid bieden kennis te maken met de verschillende spelers op de arbeidsmarkt. Voor bedrijven is dit een uitgelezen kans om in contact te komen met jong talent dat in de technische en IT-sector aan de slag gaat.

Wij nodigen u dan ook vriendelijk uit om op deze dag informatie te verschaffen over stagemogelijkheden, bachelorproeven, werkplekleren en/of vacatures in uw bedrijf voor onze studenten uit onze 6 opleidingen:
 

Dit jaar steken we de Career Launch in een digitaal jasje.

Programma | Dinsdag 2 maart 2021

Planning Interactieve sessies met studenten

10u05 – 10u15: AUSY

10u20 – 10u30: Cookie Crunchers

10u35 – 10u45: Axxes

10u50 – 11u00: UZ Brussel

11u05 – 11u20: TheValueChain

11u25 – 11u35: Smals

11u40 – 11u50: TATA Consultancy Services Belgium

11u55 – 12u05: Colruyt Group

12u10 – 12u20: Simac

12u25 – 12u35: SPIE Belgium ICS

12u40 – 12u50: Icapps

12u55 – 13u10: TheValueChain

13u15 – 13u25: Flexso

13u30 – 13u40: Proclus BV

13u45 – 13u55: Nexios IT

14u00 – 14u10: Gumption

14u15 – 14u25: Computacenter

14u30 – 14u40: Deloitte Belgium

14u45 – 14u55: Canguru Solutions

Inschrijvingsmodaliteiten

Inschrijven is vanaf nu mogelijk:       INSCHRIJVEN VOOR DE CAREER LAUNCH

Inschrijven kan tot en met 16 februari!

 Career Launch 2021

Brons

Silver

Gold

Platinum
(2 plaatsen)
First Come, First Served

Prijs

€ 150

€ 500

€ 750

€1500

Bedrijfspresentatie

Posten van stages

Posten van vacatures

Meetings met de studenten

Upload video content

Maximum 3 minuten video

Maximum 5 minuten video, mag verspreid over meerdere video's

Ongelimiteerd

Dimensie logo's op platform

Klein

Medium

Groot

Groot en aanwezig in elke communicatie vanaf aankoop, in de lobby en het auditorium op het platform

CTA-button

3* in totaal

4* in totaal incl. video's

6* in totaal incl. video's

Ongelimiteerd, persoonlijke keuze

Toegang tot contactgegevens van de studenten**

 

 

 

Interactieve plenaire sessie met de studenten

 

 

 

10 minuten sessie

30 minuten sessie + on-site support***

 

Aantal tickets voor het evenement

 

max 2

 

max 4

 

max 6

ongelimiteerd

Standgrootte

Klein

Middel

Groot

Kamer + customizing

Event Data**

Op voorhand het digitaal evenement bezoeken

*Standaard zijn de 3 Call-To-Actions: Knop naar de website van het bedrijf, "Let's Talk"-knop en "Drop Business Card"-Knop
**GDPR-conform
***Mogelijkheid om bij ons op de Campus on-site support te krijgen voor de online sessie, wij hebben al het materiaal en de kennis in huis om van jullie sessie een professionele broadcast te maken. Belangrijk hierbij is dat de regels van Corona ten alle tijden gevolgd moeten worden

 

Concrete informatie Career Launch 2021

Algemene informatie over de Career Launch

De Career Launch zal doorgaan op dinsdag 2 maart via het Thola-platform. Thola is een virtueel event platform waarin gebruikers onder andere met elkaar kunnen chatten, audio- en/of videocalls kunnen houden,...  Als bedrijf krijgen jullie een eigen stand op de virtuele beursvloer afhankelijk van de gekozen beursformule. Jullie krijgen als bedrijf de mogelijkheid om vanaf vrijdagnamiddag 26 februari al een bezoek te brengen op het platform, hierbij kunnen jullie al eens door het platform navigeren. Indien nodig kunnen jullie ook contact opnemen met Bram Speeckaert moesten er vragen of opmerkingen zijn. De opgegeven vertegenwoordigers krijgen hun uitnodiging vrijdagnamiddag via mail. 


We delen de Career launch op in 2 delen. Van 10u tot 15u is het formeel deel van de Career Launch; Jullie kunnen dan op speeddate met de ingeschreven studenten en alumni, gesprekken aangaan met studenten/alumni die jullie stand/kamer bezoeken,… Jullie kunnen vrij door het platform navigeren maar ik raad jullie wel aan om steeds jullie stand te bemannen. Alle studenten en aangemelde alumni zullen gedurende de hele dag de tijd krijgen om de jobbeurs te bezoeken. Tijdens dit formeler deel zullen de interactieve sessies ook doorgaan. Bedrijven die voor de Gold-formule kozen krijgen hiervoor 10 minuten de tijd, degene die een Platinum formule wisten te bemachtigen krijgen hiervoor 30 minuten de tijd. Vanaf 15u start de meer informele kant van de Career Launch. Neem er een hapje en drankje bij en hou je klaar om op een toffe manieren te netwerken met studenten, alumni en concullega’s, in de algemene ruimtes of in online break-out sessies. Doordat het formele deel verlengd is tot 15u kunnen jullie best onderling afspreken binnen jullie bedrijf wanneer en hoe lang jullie pauze zouden willen nemen. 

Algemene informatie over (de opbouw van) jullie stand

De opbouw van jullie stand binnen het platform nemen wij voor onze rekening. Elk bedrijf krijgt een stand toegewezen in een kamer van het Thola-platform. Jullie hebben als vertegenwoordiger toegang tot elke kamer (sommige kamers zullen wel pas opengaan in de namiddag) en kunnen zo virtueel door de beurs navigeren.


Bij elke stand zijn er verschillende aanklikbare elementen, deze hangen af van het pakket waarvoor jullie gekozen hebben. Standaard zijn er 3 buttons voorzien voor elk bedrijf; Een knop naar de website van het bedrijf, deze brengt de student naar de homepagina van jullie website. Een "Let's Talk"-knop, hiermee kunnen studenten aan een meeting deelnemen (deze meeting staat los van de één op één meetings die je met een persoon kan aangaan via de chat-functie, meerdere studenten kunnen aan deze meeting deelnemen zolang deze openstaat. Het sluiten van deze meeting kan makkelijk via een knop gebeuren binnen jullie stand). Als laatste is er ook nog een "Drop Business Card"-knop, hiermee kunnen studenten makkelijk en snel hun contactgegevens bij jullie achterlaten, deze ontvangen jullie achteraf nog van mij.
 

Content voor jullie stand

Afhankelijk van de gekozen formule kunnen jullie nog extra aanklikbare elementen toevoegen aan jullie stand.

 

  • Indien jouw bedrijf koos voor een Bronze-formule zijn er geen extra elementen buiten de 3 standaard knoppen voorzien
  • Indien jouw bedrijf koos voor een Silver-formule is er één extra element voorzien
  • Indien jouw bedrijf koos voor een Gold-formule zijn er drie extra elementen voorzien
  • Voor de Platinum bedrijven is dit een persoonlijke keuze, we overlopen dit in de komende week en plannen samen nog een meeting in om de kamer te bekijken

 

De mogelijkheden voor deze extra knoppen zijn praktisch oneindig, een extra link naar de Social Media van jullie bedrijf, een video (mp4 of kan embed worden van onder andere YouTube, Vimeo,…), een embedded webpagina en zelf een 360° VR tour van jullie bedrijf! Het handigste is dat jullie mij deze zo snel mogelijk aanleveren, de deadline hiervoor is woensdag 24 februari zodat alles klaarstaat wanneer jullie vrijdagnamiddag al een eerste bezoek zouden brengen.

Let op er staan wel limieten op de maximale lengte van video content:

 

  • 3 minuten voor Silver
  • 5 minuten voor Gold (mag verspreid over meerdere video’s)

 

Speeddates

De studenten kunnen zich momenteel al inschrijven voor de speeddates, jullie krijgen als bedrijf de nodige informatie over de ingeschreven studenten. Ik bezorg jullie deze maandagvoormiddag 1 maart, zodat studenten zo veel mogelijk de tijd hebben om in te schrijven. Jullie kunnen dan eventueel vooraf contact opnemen met de studenten om eens te kijken of jullie al een meeting kunnen inplannen. Spreek bijvoorbeeld intern al af wie met welke studenten zal speeddaten en bekijk met de student op welk tijdstip het zou passen. Op deze manier heeft de student al een aanspreekpunt binnen jullie bedrijf en verloopt de aanvang van een speeddate vlotter.

Interactieve sessies met studenten

Voor diegene die kozen voor een Gold- of Platinum-beursformule is het ook mogelijk om interactieve sessies te houden. Dit is beperkt tot 10 minuten voor de bedrijven die kozen voor Gold, bij de Platinum sessie trekken we dit op tot 30 minuten. Jullie krijgen hierin de tijd om voor te stellen wie jullie zijn, wat jullie doen,… De sessie kan ondersteund worden door een powerpoint of ander document, de inhoud van jullie sessie is volledig vrij. De meetings zullen doorgaan via een Teams meeting die start op een specifiek tijdstip, jullie hoeven hiervoor geen meeting aan te maken. Ik bezorg jullie deze tijdstippen op 24 februari. Er zal een algemeen bericht gestuurd worden naar elke persoon die op het platform aanwezig is aan de start van een nieuwe sessie.

 

 

Voor vragen gelieve contact op te nemen met onze Community- en Eventmanager, Bram Speeckaert.
Als we merken dat er meerdere gelijkaardige vragen komen vanuit de bedrijven zullen we hier onderaan ook nog een FAQ-sectie insteken, hou deze pagina geregeld in de gaten voor updates van deze FAQ!