Tweedejaarsstudenten Communicatiemanagement geselecteerd voor finale Clash of the Talents

Het team ‘Pour altijd’- Famke Banck, Sarah Roggeman en Tania Zavoloko van de Erasmushogeschool Brussel en Robin Cardoen en Benjamin Warin van Le75 mogen naar de finale van Clash of the Talents (COTT).  De uitreiking van de prijs voor de winnaar vindt plaats op donderdag 17/12 in de Lange Winkelhaak 26, Antwerpen.

Clash of the Talents is een gezamenlijk initiatief van dé twee vakorganisaties uit de communicatiewereld: ACC en CCB. Bedoeling van het opzet is studenten onder te dompelen in een reële werksituatie. Nederlandstalige communicatie/marketingstudenten werken samen met Franstalige studenten uit een artistieke opleiding. Samen ontwikkelen ze een strategische en creatieve aanbeveling op basis van een échte briefing van een opdrachtgever uit het bedrijfsleven. In deze editie kwam de opdracht van 2 start-ups : Tsing & Zembro Embracelet.

Enkel de beste teams mogen deelnemen aan de finale en hun aanbeveling presenteren. Voor Erasmushogeschool-Le 75 heeft één van de vier teams de finale gehaald. Proficiat voor de studenten en het begeleidend lectorenteam!