cultuursensitieve ouderenzorg

Studiemiddag over Cultuursensitieve Ouderenzorg sluit Impulsproject af

Met heel veel trots nodigen de onderzoekers van Sociaal Werk en Verpleegkunde collega's en vakmensen uit op de afsluitende studienamiddag en boekvoorstelling van het Impulsfondsproject van afgelopen jaar, getiteld "Cultuursensitieve ouderenzorg: concrete tips en tools". De studiedag gaat door op 28 juni vanaf 12u45.

Het onderzoek is een samenwerking van verschillende opleidingen van EhB. Arzu Yentür is klinisch psychologe en als dialoogcoach verbonden aan het Kenniscentrum Urban Coaching and Education van de Erasmushogeschool Brussel. Ann Claeys is verpleegkundige, gerontologe en als onderzoeker verbonden aan het kenniscentrum Brussels Integrated Care van de Erasmushogeschool Brussel. Bart Claes is doctor in de criminologische wetenschappen en is als onderzoeker verbonden aan de opleiding Sociaal Werk van de Erasmushogeschool Brussel.

Voor de studiedag wordt samengewerkt met heel wat sociale partners uit het Brusselse.

Lees een uitgebreid artikel over dit onderzoek op wtnschp.be, de wetenschapssite van EhB en VUB.