Move it Kanal

Studiedag over resultaten Move it Kanal

Move It Kanal is een vijfjarig stadsproject voor cultuurparticipatie van jongeren in de Brusselse kanaalzone (2015-2021), waarvoor Lasso samenwerkt met de opleiding Sociaal Werk van EhB, JES, D’Broej, RAB/BKO, LES Molenbeek en IHECS. Lees meer in dit oude artikel.

De eerste fase van het onderzoek naar de cultuurbeleving van jongeren in de kanaalzone in het kader van Move It Kanal is afgerond. Om de resultaten van die eerste fase te kunnen voorstellen, organiseren we op 4 mei 2017 een studievoormiddag. Daar zullen de onderzoekers van de Erasmushogeschool Brussel de resultaten van de eerste onderzoeksfase voorstellen en willen ze in discussie gaan met een divers publiek. De studiedag richt zich in de eerste plaats tot praktijkwerkers zoals jeugdwerkers, cultuurwerkers, buurtwerkers en leerkrachten, die rond jongeren en cultuur (willen) werken. Ook academici en beleidsmakers zullen hun gading vinden op deze dag.

Waar? Campus Bloemenhof van de Erasmushogeschool Brussel - Zespenningenstraat 70, 1000 Brussel

Wanneer? donderdag 4 mei 2017 van 9u00 tot 13u30

Het volledige programma en het inschrijvingsformulier volgen binnenkort.

Op www.move-it-kanal.be vind je alle informatie over het Move It Kanal-project: de netwerking, het onderzoek en de toekomstige pilootprojecten. Je kan er steeds terecht voor meer achtergrondinfo en inspiratie.

Wil je graag op de hoogte blijven, schrijf je dan in voor de e-nieuwsbrief. Stuur daarvoor een mailtje naar bart.claes@ehb.be