gebouw

Studentenmobiliteit aan EhB boomt

Ons kwamen enkele mooie studentenprojecten in het buitenland ter ore. Een kleine opsomming om de goesting op te wekken van onze studenten en docenten:

• Louis Rigot, student Toegepaste Informatica liep stage aan het Krogan Lab, Department of Cellular & Molecular Pharmacology aan de University of California in San Francisco van September tot December, een niet alledaagse stage in een uitdagende context. Iets om trots op te zijn en mee uit te pakken.

• Selyna Ayuso Ferrandiz uit Communicatiemanagement is de eerste EhB-student die deelneemt aan het programma van The Washington Center. Zij zal in de lente stage lopen en deelnemen aan het TWC programma. Ze loopt de stage bij Epic PR Group. Dit is een communicatiebedrijf dat vooral focust op crisiscommunicatie

• Daarnaast gaan een aantal opleidingen dit jaar voor het eerst een KIS (kort intensief samenwerkingsproject) inrichten: Toerisme- & Recreatiemanagement ging in december met een groep van 60 studenten naar Letland, Pedagogie van het jonge kind gaat in mei naar Bologna, Muziek trok in september naar Duitsland voor een orkestproject, en Verpleegkunde trekt met een klein groepje naar Portugal en een tweede groep naar Nederland.

(Bron foto)