achtergrond neutraal

Studente Idea & Innovation Management wint Innovatiekamp

85 studenten zijn tijdens de derde editie van het Innovatiekamp in het Huis van de Voeding van Vlajo op zoek gegaan naar innovatieve oplossingen voor de voedingsindustrie. Met deze wedstrijd wil de Fabriek voor de Toekomst jongeren, die de werknemers van morgen zijn, bewust maken van het belang van creativiteit als hoeksteen ... Lindsey Doms, die aan EhB Idea & Innovation Management studeert, vormde samen met studenten van Vives, HoGent en Odisee het team Milky Balance en samen gingen ze met de hoofdprijs lopen.

Citaat van op deze site:

“Om Milcobel bekender te maken bij het grote publiek en daarbij hun duurzame focus in de kijker te zetten, bieden we een totaalconcept aan dat stoelt op drie concrete ideeën: the story, the virtual experience en the pop-up tour. Het verhaal achter Milcobel (the story) leggen we uit aan de hand van een stripverhaal. Op die manier komen klanten en prospects op een laagdrempelige manier in contact met de belangrijkste troeven van het bedrijf. Bij the virtual experience focussen we op het belevingselement binnen een totaal vernieuwde website. Het visuele is daarbij erg belangrijk: een virtual bedrijfstour, virtual reality video’s, een game-element om ook de jongeren doelgroep aan te spreken, enz… De Pop-Up Tour tenslotte bestaat uit een gepersonaliseerde tourbus die reist van stad naar stad en het publiek op een interactieve manier kennis kan laten maken met Milcobel in al haar facetten."

Bron foto: https://www.vlajo.org