Photo prototype in het medialab

Prototyping met multimedia in het MediaLab Brussels op campus Kaai

Prototyping met multimedia - een unieke introductie!

Prototyping met Multimedia verkent die technologieën waarbij de wereld rondom ons eerst ‘gecaptured’ en dan digitaal bewerkt wordt. De uiteindelijke 3D-toepassing kan zowel voor de ‘echte’ als voor de ‘virtuele’ werkelijkheid zijn.

Tijdens 4 sessies op dinsdag 23 en 30 mei en op 6 en 13 juni, telkens van 12.30u tot 16u leren deelnemers de concrete mogelijkheden van 3D-scanning, motion capturing, 3D-modelling en virtual reality kennen. Napraten, concepten pitchen of eigen projecten uitwerken en gebruik van de faciliteiten van het Fablab kan van 16u tot 19u.

Dit traject geeft inzicht in deze 3D-processen, maar evengoed in de praktische toepassingsmogelijkheden ervan binnen uw onderneming. De sessies gaan door in de inspirerende omgeving van MediaLab Brussels, waarvan u de toestellen en werking leert kennen. Tijdens vier sessies ondervindt u hands-on de mogelijkheden en beperkingen van disruptieve technologieën zoals 3D-scanning en Virtual Reality.

Deze sessies zijn uitermate interessant voor:

• iedere professional die zich wil bijscholen in de laatste trends en concrete mogelijkheden van 3D-scanning, motion capturing, 3D-modelling en virtual reality.
  • Elke ondernemer en student die in een co-creatie traject wil stappen.
  • Bedrijfsleiders die inzichten willen krijgen in disruptieve technologieën.

Wees er snel bij, want er zijn maar 10 plaatsen!

Bekijk het volledige programma op de website van VOKA.

Waar & wanneer

Steeds op dinsdagnamiddag: 23 mei, 30 mei, 6 juni en 13 juni 2017.
Introductieworkshops van 12.30 tot 16.00 uur
Napraten, concepten pitchen of eigen projecten uitwerken en gebruik van de faciliteiten van het Fablab van 16.00 tot 19.00 uur.

FabLab en MediaLab Erasmushogeschool Brussel, Nijverheidskaai 170, 1070 Anderlecht

Er is parkeerplaats ter plekke. Metro Delacroix en treinstation Brussel-Zuid zijn vlakbij.

Deelnameprijs

100,00 euro voor het volledige traject of 30,00 euro per sessie (prijzen excl. 21% btw).

Meer info en inschrijven

Contactpersoon: Kristof Lowyck via kristof.lowyck@voka.be of 02 300 58 02.

Inschrijven kan via inschrijvingen.vb@voka.be of via de website.