Banner Image

Oud-studente Eef heeft jouw steun nodig om nationale belofte te worden

eef coolens

Oud-studente Eef Coolen van tuinbedrijf Bolster is door Markant/Unizo Limburg uitgeroepen tot meest beloftevolle jonge vrouwelijke ondernemer van Limburg. Als tuinarchitect leidt zij haar bedrijf Bolster, waar je terechtkunt voor tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud. Duurzaamheid en ecologie zijn belangrijke principes voor haar.

Eef volgde bij ons de opleiding Landschaps- en Tuinarchitectuur via het flex-traject. Dus ook voor EhB is dit een mooie eer. In 2014 vertelde zij in een artikel van het EhB!magazine over haar studie en plannen.

Als provinciale winnares, vertegenwoordigt Eef Limburg voor de nationale wedstrijd van de Womed Award voor De Belofte van 2016. De uitslag wordt op 8 maart bekend wordt gemaakt in aanwezigheid van koningin Mathilde. Een deel van de wedstrijd verloopt via een publieksstemming, dus daarom: steun onze alumna met je stem. Stemmen kan tot 13 februari.

(foto: Womed Award)