office management

Office Management genomineerd voor prijs Europees Label voor Innovatief TALENonderwijs

ELIT is een prestigieus Europees Label voor Innovatief TALENonderwijs. Het wordt uitgeschreven voor alle geledingen binnen het onderwijs, van kleuter tot hoger.

Het team Office Management is bijzonder fier je te kunnen mededelen dat ze tot de 5 genomineerde projecten 2015 behoort.  Het thema was ‘Talen en sociale inclusie’. De opleiding Office Management van Erasmushogeschool Brussel heeft van haar curriculumwijziging in 2012 – 2013 gebruik gemaakt om zich in haar talenaanpak te laten inspireren door de CLIL- methode, die toen in het secundair onderwijs nog verboden was. Wij zijn dan ook de enige hogeschool die het meertalig onderwijs (Nederlands, Frans, Engels) heeft aangedurfd, ondersteund sinds 13 -14 door MURE,  Multilingual Research Unit van de VUB. We staan nu een klein eindje verder en het wordt blijkbaar ten zeerste geapprecieerd!

We wachten met spanning op een uitgebreide en welkome feedback en vooral… op 25 september 2015, Europese Dag van de Talen.

Meer info lees je hier.

Interesse in deze opleiding: kom naar de infodag op 5 september!