U bent hier

Nieuw: de eendaagse opleiding Gamification for Business!

Gamification is volgens Brian Burke (Gartner) ‘Het gebruik van game-mechanics en experience design om mensen digitaal te motiveren en te engageren om hun doelen te bereiken.’ Bedrijven kunnen met de hulp van gamification hun eigen doelen in lijn krijgen met die van medewerkers, klanten of bedrijfsrelevante communities. Indien gamification op een correcte manier wordt gebruikt, kan dit immers leiden tot gedragswijziging, innovatie en de ontwikkeling van vaardigheden bij deze medewerkers en andere belangrijke stakeholders.

Binnen het departement Design & Technologie wordt nu een eendaagse opleiding aangeboden op 22 oktober '15. Snel reageren is de boodschap, er zijn 20 plaatsen.

DOELSTELLINGEN
• Je leert wat gamification kan betekenen voor je bedrijf.
• Je krijgt een overzicht van bruikbare technieken om mensen te motiveren.
• Je leert een gamification framework op te zetten.
• Je past de aangereikte kennis interactief en effectief toe op een (eigen) concrete case.
• Je krijgt een overzicht van nieuwe mogelijkheden in het verdienmodel van een bedrijf.

DOELGROEP

• Iedere professional die zich buigt over de engagementsproblematiek, dit kan in een human resource context zijn maar evenzeer in de context van app development, health, toerisme en andere.
• Bedrijfsleiders op zoek naar alternatieve verdienmodellen voor hun bedrijf.
• Marketeers op zoek naar nieuwe methoden om de klantenrelatie te verstevigen.

Lees meer in deze folder. Opgelet, de plaatsen zijn beperkt!

Thema

Departement

Deel dit artikel