Emmy Award voor 'Sorry voor alles'

EhB-alumni winnen Emmy Award met 'Sorry voor alles'

'Sorry voor alles', het afstudeerproject en televisieprogramma van RITCS-alumnus Kamiel De Bruyne (met als hoofdredactrice Ellen Vanhove, oud-studente Journalistiek) heeft de International Emmy Award voor 'Non-scripted entertainment' in de wacht gesleept.

Bij de uitgebreide VRT-delegatie was de verrassing enorm. Presentator Adriaan Van den Hoof, bedenker Kamiel De Bruyne, executive producer voor de VRT Wim Janssen en een heleboel medewerkers stormden richting podium om de gegeerde award in ontvangst te nemen. De ontstaansgeschiedenis van ‘Sorry voor alles’ is haast even bijzonder als de overwinning van het programma bij de Emmy Awards. Je leest er meer over in het artikel 'Je bent jong en je wint wat' van De Standaard (22.11.17).