Studenten luisteren naar de leerkracht

Eerstejaars Toerisme- & Recreatiemanagement leren de internationale kneepjes van het vak van TUI en Thomas Cook

Op woensdag 22 februari 2017 werden de eerstejaarsstudenten van de Bachelor in Toerisme- & Recreatiemanagement ingewijd in de wondere wereld van reisleiders in het buitenland. Touroperators TUI en Thomas Cook tekenden present en leerden de toerismeprofessionals in spe bij over het belang van service tijdens de vakantie. Topics als klachtenbehandeling, excursieverkoop en het belang van communicatie passeerden op interactieve wijze de revue. De studenten gingen ook zelf de uitdaging aan: via rollenspelen beleefden ze proefondervindelijk hoe het is om als local representative aan de slag te gaan met de dagdagelijkse uitdagingen die de job biedt. Een geslaagde, leerrijke dag met heel wat praktijkervaring uit de sector!