EhBlog

EHBO-cursus

EHBO-cursus door studenten voor studenten

Dat EHBO levens kan redden, weten de studenten Verpleegkunde maar al te goed. Daarom organiseerden ze vorige week een boeiende dag over eerste hulp voor de studenten Toerisme- & Recreatiemanagement.
Themadag TRM

Presenteren, debatteren en binnenkort afstuderen?

Vorige week organiseerde de opleiding Toerisme- & Recreatiemanagement een themadag waar de studenten hun ideeën over de rol van toerisme en recreatie in de Europese hoofdstad van 2030 konden presenteren aan medestudenten, docenten en externe experts.
WiW

Veel liefde voor Journalistiek

No love in the air deze valentijn, maar wel een heleboel inspiratie. De opleiding Journalistiek organiseerde tijdens de openlesweek een Work-it-Wednesday. En met succes! Een dertigtal geïnteresseerden namen deel en proefden van de bacheloropleiding Journalistiek.