Startdag

Bootcampweek, klaar voor een vliegende start

Startdag

Fijn dat je hier bent, klaar om je avontuur op Erasmushogeschool Brussel te beginnen!

We geven je graag een vliegende start en begeleiden je bij de eerste stappen, zodat je je snel thuis voelt op onze campus.
Hieronder vind je alvast wat handige praktische informatie om je op weg te helpen.

Navigeer de campus als een pro

Laten we beginnen met de basics: de campus.
We hebben een handige digitale plattegrond die je kunt raadplegen om je weg te vinden.
Check 'm hier:

Wat staat er op het programma?

Je wilt natuurlijk weten wat er gebeurt tijdens de eerste week, toch?
Bekijk het programma van je eigen opleiding hieronder:

Voor iedereen:

• Vrijdag 22/09
    • Kick-off studentenvereniging Enigma in binnentuin
    • Kennismaking Fablab

Inloggen op Canvas

Een belangrijk ding: je hebt toegang tot al je studiemateriaal en docenten via Canvas. Gebruik je studentenaccount om in te loggen. Als dit nog niet lukt, geen probleem, we zijn er om je te helpen tijdens de bootcampweek.

Contact opnemen

Heb je vragen of heb je hulp nodig? We staan voor je klaar!

Parking & fietsenstalling

• Hier vind je alle informatie over gratis parkeren en hoe je je fiets veilig kunt stallen tijdens de werkzaamheden op de campus.

Extra info

• Zin om andere studenten te leren kennen? Onze campus heeft haar eigen studentenvereniging Enigma die tal van activiteiten organiseren
  • Bezoekje aan Brussel brengen? Ontdek hier alle wijken.

We zijn enthousiast om je te ontmoeten en wensen je alvast een geweldige start aan de Erasmushogeschool Brussel!