Gerelateerde verhalen

Deze pagina toont verhalen gerelateerd aan Vroedkunde. Bekijk alle verhalen.

Studenten bachelor vroedkunde EhB

De mooiste podcast ter wereld?

Op 5 mei is het de dag van de vroedvrouw. Studente Hannelore, docente Bianca en vroedvrouw Sarah vertellen waarom dit het mooiste beroep ter wereld is.
Borstvoeding

Melk valt in de prijzen

Het eindwerk over een Vlaamse donormoedermelkbank van Lien Heyvaert uit de opleiding vroedkunde, wint de prijs voor beste eindwerk.
Studenten bachelor vroedkunde Erasmushogeschool

Unieke kijk op je toekomst

Wat doet een vroedvrouw nu eigenlijk? Waar houdt een verpleegkundige zich mee bezig? Hoe gaat het er op een spoedafdeling of verloskwartier aan toe...
Minister Sven Gatz Sunmeeting 2019

Toekomst simuleren

Meer dan 140 professionals uit 6 verschillende landen kwamen op 20 en 21 februari samen tijdens de Simulation User Network (SUN)-meeting op onze health campus.
Studenten verpleeg- en vroedkunde EhB

EhB staat het verst

Eind februari delen onze opleidingen verpleegkunde en vroedkunde hun best practices in simulatieonderwijs met de buitenwereld. Dat onder de titel #SUNBRU19.