Gerelateerde verhalen

Deze pagina toont verhalen gerelateerd aan Verpleegkunde. Bekijk alle verhalen.

Studenten verpleegkunde Halle

Naar Carnaval tijdens de schooluren?

Carnaval is niet alleen een tijd van feest en kleurrijke kostuums, maar ook een periode waarin de veiligheid en gezondheid van feestvierders centraal staan. Dit jaar hebben zo’n vijftien studenten uit ons vierde jaar van de bachelor Verpleegkunde zich vrijwillig ingezet om tijdens Carnaval Halle de handen uit de mouwen te steken.
EHBO-cursus

EHBO-cursus door studenten voor studenten

Dat EHBO levens kan redden, weten de studenten Verpleegkunde maar al te goed. Daarom organiseerden ze vorige week een boeiende dag over eerste hulp voor de studenten Toerisme- & Recreatiemanagement.
Studenten verpleegkunde stage halle carnaval

Carnavalstage

Een handvol studenten uit het vierde jaar verpleegkunde loopt momenteel stage tijdens het carnaval in Halle. Ze werken er samen met urgentieartsen, de brandweer
Een speeddate op school

Een speeddate op school

De studenten uit het derde jaar van onze bachelor verpleegkunde gingen deze week op speeddate. Er kwamen echter geen rozen of romantische gevoelens bij kijken.
Student verpleegkunde

Evacuatie op campus

Onze studenten verpleegkunde gaan deze week aan de slag met evacuatie- en immobilisatie technieken.