Gerelateerde verhalen

Deze pagina toont verhalen gerelateerd aan Studeren in het buitenland. Bekijk alle verhalen.

Japan

KCB haalt banden aan met drie Japanse topconservatoria

Algemeen directeur Dennis Cluydts en de directeur van het Koninklijk Conservatorium Brussel, Jan D’haene, bezochten de Elisabeth University of Music in Hiroshima, het Kyoto City University of Arts en Toho Gakuen College of Drama & Music in Tokyo.
Studenten Tanzania

Duurzame stadsontwikkeling in Tanzania

In het hart van Moshi, een bruisende stad aan de voet van de majestueuze Kilimanjaro, ligt een vergeten juweel: Uhuru Park. Een interdisciplinaire groep van onze studenten en docenten en de Mwenge Catholic University bundelt de krachten om Uhuru Park nieuw leven in te blazen. Bekijk zeker de reportage van onze studenten Journalistiek.
Tanzaniaanse studenten

Tanzaniaanse Vogelzangbeek

Tien Tanzaniaanse studenten werkten afgelopen week samen met onze studenten Landschaps- en tuinarchitectuur en Toerisme- en recreatiemanagement. Ze onderzochten
Studenten voedings- en dieetkunde in buitenland